ТЕХНИЧЕСКИЙ КОНТРОЛЬ

Revize a zákonné prohlídky

Что мы делаем: мы проводим технические проверки и аудит любого специализированного оборудования

Преимущества:
Профессиональный технический аудит
Комплексная юридическая поддержка, разработка и формирование эксплуатационной документации
Неограниченная ревизия оборудования, управление эксплуатацией оборудования
Профессиональное обучение персонала эксплуатации специализированного оборудования
Постоянное присутствие ответственного за работу оборудования сотрудника
Мы несем полную ответственность за исправную работу оборудования
Мы представляем Ваши интересы в контролирующих государственных органах

Мы предлагаем Вам комплексные услуги в части проведения законодательно предусмотренных ревизий/аудитов/обязательных осмотров, аудитов по охране труда и технике бзопасности, таких как:

  • Квалифицированное определение графиков ревизий, в зависимости от вида деятельности клиента
  • Обеспечение надлежащего выполнения ревизии/аудита/осмотра/инспекции в пределах указанного диапазона
  • Архивирование подписанных технических отчётов (актов технической проверки) в операционной системе

Все ревизии, аудиты, инспекции и осмотры проводят наши постоянные сотруднки:

  • Электрооборудование без ограничения напряжения
  • Газовое оборудования, без ограничения
  • Оборудование, работающее под давлением, без ограничения
  • Подъёмное оборудование, без исключения
  • Стеллажные системы
  • Стальные конструкции
  • Механизмы, контроль и проверка
  • Гидравлические и пневматические узлы управления
  • Системы кондиционирования воздуха

Изготовление и разработка эксплуатационной (рабочей) документации

  • Разработка правил эксплуатационной безопасности
  • Разработка правил профилактического обслуживания
  • Создание и обновление протоколов для определения внешних воздействий
  • Создание пользовательских инструкций для оборудования/ техники/ механизмов
  • Анализ и оценка рисков
  • Разработка правил безопасности на рабочем месте

Обучение персонала

  • По вопросам охраны труда
  • По подготовке к работе со специализированным оборудованием

Поиск и устранение неисправностей во время инспекционной деятельности

  • Поиск и устранение неиспраностей на всех специиализированных технических устройствах
  • Поиск и устранение неисправностей на других устройствах (стальных конструкциях, газоиспользующем оборудовании, системах низкого напряжения и тп.)
  • Разработка долгосрочных проектов- решений, основанных на стоимости ремонта

Лицо, ответственное за выполнение специализированного обслуживания технического оборудования

  • Контроль над системой обработки и проведения ревизий и устранения неисправностей
  • Надзор и контроль за работой специализированных технических устройств и оборудования
  • Координация работы на специализированном техническом оборудовании
  • Контроль за выполением планов ремонтов и планов профилактического обслуживания
  • Контроль за соблюдением законодательства и отслеживание его изменений
  • Монитоинг деятельности обслуживающего персонала (техников)
  • Подготовка и обучение персонала
  • Регулярная отчётность по безопасности технических устройств
  • Обработка и обновление эксплуатационной документации

Проектная деятельность

  • Участие в проектах и разработка проектов по определённому техническому оборудованию

Фотогалерея

Наши клиенты

    AHOLD
    Ball
    ČEZ
    Honeywell
    Hornbach
    JTI
    Komerční banka (CZ)

    Czech Republic,
    Société Générale group

    • FM and cleaning services for Prague and the South Bohemia region
    • OKIN already provided services for South Moravia
    • Cooperation with OKIN Facility started from 1st October 2015
    • Contract duration is set for 3 years with the option to extend the agreed terms for a further period
    • The network includes more than 150 branches
    • The total serviced area is 120 000 m²
    • OKIN’s current client Komerční banka issued a tender for a new FM & cleaning services provider due to the expiration of their old contract.
    • There were a few main reasons for OKIN‘s success in the tender:
      • Long term relationship with KB on all levels
      • Excellence in service delivery
      • OKIN’s ability to offer specially tailored solutions that exactly meet client‘s expectations in terms of organizational structure, management model, etc.
      • OKIN Facility offered the most innovative solutions compared to other participants
    • FM SERVICES:
    • Technical maintenance of buildings
    • Mandatory checks (revisions)
    • Assets supervision and technical administration
    • EH&S services
    • Other administrative support applicable to the banking sector
    • CLEANING SERVICES:
      • Exterior cleaning
      • Interior cleaning
      • Delivery and refill of sanitary material
    Mondelez (BG)
    • Two manufacturing plants – coffee and chocolate
    • 800 employees
    • 30.000 sq. m
    • Cooperation with OKIN Facility started in Feb. 2010
    • Small contract for cleaning services of the coffee plant was extended and currently we have IFM contract with an expiration date in 2017
    • Quality evaluation is assured by SLAs & KPIs
    • Mondelez had a number of suppliers for various FM services (approx. 30) + self-employed personnel
    • Too many people were allocated to managing all FM-related services
    • Over time introduction of new services (with financial benefit to the client)
    • OKIN introduced IFM scope in Mondelez factories in BG
    • Based on the IFM solution, Mondelez reduced the number of responsible people on their side
    • Technical management of buildings and equipment
    • Security Services
    • Landscaping and greenery care
    • Waste management
    • Laundry services
    • Catering services – as of Aug ‘15
    • Emergency service, mobile maintenance 24/7
    • Interior and exterior cleaning
    • Snow removal / winter service
    • Pest control
    • Occupational health and safety, fire protection
    • Internal mail service – as of Aug. ‘15
    Stop Shop (SK)

    IMMOFINANZ Services Slovensko, s.r.o.

    • Retail / Commercial parks
    • 6 Stop Shop locations
    • 31 942 sq. m of leasable area
    • 55 605 sq. m of parking area and greenery
    • Cooperation with OKIN FACILITY started on 1.1.2013
    • Contract is for 3 years with the option to extend the agreed terms for a further period
    • Quality evaluation is assured by SLA
    • No requirements for existing inventory system
    • No existing system for recording equipment and devices of individual properties
    • OKIN introduced integrated FM scope
    • OKIN provided successful consulting in the area of treatment of greenery
    • OKIN introduced PSI, Help Desk
    • Extending the number of properties after tender in 2015
    • Landscaping and greenery care
    • Technical management of buildings and equipment
    • Energy management, remote consumption monitoring
    • Waste management, environmental services
    • Occupational health and safety, fire protection
    • Interior and exterior cleaning
    • Snow removal / winter service
    • Emergency service, mobile maintenance 24/7
    • Security services including remote dispatching connection
    NIKE
    Office Depot
    Philip Morris
    Unicredit
    Leading financial institution (PL)
    • Worldwide leading company in banking segment
    • International contract through ECS and CBRE
    • Comprehensive cleaning, daily service, greenery services.
    • 4 offices in Wroclaw & 1 in Warsaw
    • Over 2000 employees
    • 35.000 sq. m
    • Cooperation with OKIN FACILITY started from 1st of January 2015
    • 55 of OKIN’s employees
    • Client was not aware of current practices of FM upmarket companies
    • Each of their 5 offices managed separately with no interactions & synergies
    • Unsatisfactory service delivery level
    • Local service provider with poor cleaning processes
    • Incorrect labor contracts avoiding statutory deductions
    • Lack of project leadership
    • Presentation of service solution applying OKIN‘s standards and merging them with required procedures
    • Deep analysis of all activities
    • Building project organization structure and communication model ensuring correct management practices
    • Project transition and process application
    • Measuring every single activity
    • Comprehensive management for all sites
    • Lowering total number of FTE enabling salaries to increase for cleaning personal
    • Motivation and productivity increase for the following services:
      • Office cleaning
      • Daily service
      • Window cleaning and deep cleaning
      • Confidential and non- confidential waste management
      • Greenery services
      • Additional technical maintenance of some devices